Maksu- ja toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot ovat voimassa 2. syyskuuta 2020 alkaen.

Verkkokaupan tuotteita myy Mickan Trade oy.
Y-tunnus 1016208-9

Osoite: Suopursunkatu 6, 33710 Tampere
Puhelin: 040 583 0640
Sähköposti: info@lina.fi

Toimitamme verkkokauppamme kautta tuotteita Suomeen ja Euroopan maihin.

Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Mikäli keskeytät tilauksen teon ja tilauksen status jää keskeneräiseksi tai peruutetuksi eikä maksua ole suoritettu, katsomme tilauksen peruutetuksi emmekä toimita tilauksen tuotteita. Halutessasi tilata keskeytyneen tilauksen tuotteet, tee kokonaan uusi tilaus.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Maksupainike: Paytrail.

Paytrailin kautta voit maksaa kaikkien pankkien pankkitunnuksilla. Paytrail maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle.

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7

Osoite: Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä, Suomi

Toimitustapa ja toimituskulut

Lina-tilauksen toimituskulut ovat postipaketti 5,95 euroa ja kotipaketti 8,95 euroa. Tilauksen arvon olleessa 60 euroa tai yli, toimituskuluja ei veloiteta.

Toimitamme tuotteet tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen Postin ja Matkahuollon välityksellä.

Postitamme verkkokaupan tilauksia jokaisena arkipäivänä. Viikonloppu ja pyhäpäivät siirtävät lähetyksen seuraavaan mahdolliseen arkipäivään. Tuotteet lähtevät pääsääntöisesti 1-2 päivän päästä tilauksesta.

Asiakas voi valita haluamansa noutopisteen kassalla.

Vaihto- ja palautusehdot

Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ilmoittamalla peruutuksesta sähköpostitse osoitteeseen info@lina.fi. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön sekä se täytyy palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan. Alennustuotteilla ei ole vaihto tai palautusoikeutta.

Palautusoikeus raukeaa, mikäli tuotetta on käytetty.

Palautamme rahat suoraan asiakkaan tilille. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, laita viestiä info@lina.fi, niin lähetämme palautusohjeet.

Palautamme rahat 2-5 arkipäivän sisällä siitä, kun olemme saaneet tuotteen takaisin. Jos maksun palautus tapahtuu Paytrailin kautta, palautuksen kesto vaihtelee käytetystä maksutavasta riippuen.

Tuotteilla ei ole 14 päivän palautusoikeuden lisäksi varsinaista erillistä vaihto-oikeutta. Mikäli tilaamasi tuote on väärän värinen tai muulla tavalla sopimaton, voit tehdä tuotepalautuksen kuluttajasuojalain mukaisesti 14 päivän kuluessa tilauksesta ja tilata uuden haluamasi tuotteen.

Huomaa, että verkkokauppaostokset voi peruuttaa ainoastaan ilmoittamalla siitä meille erikseen. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä ilmoitukseksi tilauksen peruutuksesta.

Otettuasi meihin yhteyttä, liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, joka löytyy saamastasi vahvistussähköpostista
  • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi, sekä
  • kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:
Mickan Trade Oy Polunmäenkatu 15, halli 1. 33720 Tampere

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@lina.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Mickan Trade Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti tietosuojaselosteen mukaisesti.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.